Sunday 19 March 2017

🌺 "Ada ka patut Isteri kata saya busuk" :(

🌺 "Ada ka patut Isteri kata saya busuk"

Ni luahan hati seorang bakal ayah yang melalui detik detik MENCABAR dalam lifenya... huhu
"Isteri saya cakap saya busuk...! & suruh saya pergi mandi"
"So saya pun mandilah... lepas datang tepi isteri... dia suruh saya mandi lagi.. dia cakap bau sabun tu tak best... isteri suruh guna sabun lagi satu... "
"Nak teriak ka nak gelak pun tak tau... tapi rasanya nak nangis kot sebab bertakung air mata ni.... sebab saya kena 'halau' deng...an isteri suruh tidur kat luar.. dia kata tak suka bau 'busuk' saya.. "
.
.
.
Usually ketika 1st trimester banyak perangai perangai pelik akan concur isteri... Penerimaan roh baru di dalam badannya mengubah pemikiran & perlakuannya.. sebenarnya keadaan tu bukan kehendaknya pun....... isteri ikut flow ja tu.. bukannya sebab suami busuk
🍒 Buat suami.. selamat me'wangikan' diri & selamat berdepan moment yang anda sendiri akan rindu & bercerita dengan anak cucu nanti mengenai kecomelan wife anda ketika pregnant
🍒 Buat isteri... cuba kawal perasaan... ksian kat suami tu kena tidoq luar... Untuk hilangkan bau yang mommy tak suka.. maybe mommy boleh sediakan balm @ minyak cap kapak kat sebelah.. asal bau tak best ja hidu bau tu
💊 LIKE page untuk sentiasa mendapatkan info kehamilan & kelahiran.
.
💊 TAG suami supaya dia faham kenapa anda macam ni...
.
💊 SHARE info ini jika anda rasa ramai perlu tahu 'perangai pelik' ni

No comments:

Post a Comment

Penyakit batu hempedu; SIAPA yang berisiko ?

SIAPA YANG BERISIKO TINGGI? . Terdapat beberapa faktor yang mempengaruhi pembentukan batu hempedu antaranya 👉 Jantina; wanita lebih ...